lördag


Skönt med en helg där man inte gör något speciellt.
Fick nästan en panikutbrott igår för jag bara satt inne
och ruttnade men insåg sen att det var det bästa jag kunde göra.
Att vakna upp såhär dagen efter och vara utvilad, och inte bakis är
verkligen värt det. Att sitta och se en bra film och bara mysa är minst lika
roligt och skönt som en galen utekväll också kan vara. 50/50 liksom..

Behöver nog vila upp mig allt jag kan till denhär jobbveckan börjar. Ska
bli skönt att få tjäna ihop lite mer pengar nu i slutet av sommaren och
jag har ju också utlandsresan att se fram emot. Den är så önskad just nu!!
Någon mer som är önskad är min pojkvän. Vi kommer inte ses på ett tag,
men jag längtar som en tok efter nästa gång:) Du är bäst Kevin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0