uppdatering

Fredag: Jag jobbade några timmar och begav mig sen till blge
där det shoppades lite bikinisar, underkläder och några tröjor.
Perfekt nu till resan, nöjd!
På kvällen blev det utekväll för mig och Elvira, Dogge på skutan.
En helt ok kväll och underbart att få spendera den med henne! toppen.

Lördag: sov länge, blev soffläge hela dagen. På kvällen tog jag mig samman
och gick på hockey med mamma. Leksand-Mora. sjukt dålig match så ångrade
nästan att jag gick dit.. Senare på kvällen blev det bara filmtittande och mys.

Idag: blev det att kolla på fotboll när Anton (min brors flickväns son) spelade
fotbollscup. Hihi dom är så små och söta så det var faktiskt roligt att titta.

Imorgon har jag massvis med ärenden att fixa innan resan. Bra att skjuta upp det till
sista dagen. Men det är typiskt mig så blir inte förvånad.. När ska jag lära mig?
Imorgon natt åker vi till arlanda och tidigt på tisdagsmorgonen lyfter vi! :) wiiii

Längtar efter min fina så himla, himla mycket.. men trots saknaden så är jag
lyckligare än någonsin. Allt vi har är så speciellt och anorlunda. Finns inga ord som
är tillräckliga för att beskriva hur mycket jag älskar dig Kevin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0