a wonderful hell


Nu har jag jobbat klart mina dagar innan semestern.
Så nu är jag fri i över 2 veckor. En galet skön känsla!
Har hänt lite på sistonde men dom som borde veta vet om det.
Tack för att ni mina fina vänner och familj finns här, det är i såna
här lägen man verkligen ser vilka sina riktiga vänner är:)

Imorgon åker jag och kevin till stockholm. Ska bli toppen att få
komma bort lite, och jag ska njuta så mycket jag kan under
omständigheterna. Det blir bra! Får ju vara med min underbara pojkvän,
så jag kan verkligen inte klaga.
Det blir alltså upp med tuppen imorgon bitti eftersom bussen går 07.20,
men då är vi framme 10.45 och de känns som en perfekt tid:)

Kommer anatgligen inte uppdatera någonting när jag är där men då skriver
jag på måndag igen. Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0