fin helg!


Kevin kom till mig i lördags när jag jobbat klart. Vi gick ut och åt
med mamma här i Leksand. Sen såg vi på Snabba cash som var riktigt bra,
men väldigt hemsk. Klart sevärd eftersom det verkligen ger en tankeställare!
Mådde inte inte allt för bra då jag antagligen ätit något dåligt så jag drabbats
av någon lags matförgiftning. Börjar bli bättre nu men idag blev det alltså inget
jobb för lilla mig. Jag och min älskade pojkvän spenderade istället hela dagen
i sängen där vi såg på massvis av filmer:)
Perfekt en dag som denna då det bara regnar och regnar!

Ska försöka jobba imorgon igen, ska lida igenom dom få dagar som är kvar innan
semestern börjar. Det klarar jag! På fredag åker jag och K förhoppningsvis till
Stockholm över helgen. När vi kommer hem igen drar jag och mamma iväg någonstans.

Sen är det morafestivalen som jag ska fira med mina fina och underbara vänner!:)
Längtar superduper mycket. Min älskade emmapemma fyller ju år också!! får ej missas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0