im in love, every hour in every day in every weak.


jobb jobb jobb. Hela tiden. Idag körde jag stängning. Imorgon med,
sen slutar jag någorlunda tidigt varje dag till fredag. Ledig lördag och söndag:)

Har spenderat dom senaste dagarna med min fina pojkvän också. Vi har sett
massa filmer och haft det braa! Vädret är ju på topp så att jag måste gå till
jobbet varje dag är faktiskt liiite surt, även om jag trivs enormt där;)
Förhoppningsvis är det fint väder på mina semesterveckor också, då får jag
ta igen all missad sol.
Funderade också idag på hur jag kan vara så sjukt kär som jag är. Det är
nästan lite läskigt, men oerhört mysigt:) Jag kan utan tvekan säga att jag
är minst lika kär nu som för ett halvår sen. Det är en underbar känsla!
Önskar att alla fick uppleva det, för man kan verkligen inte förstå det förens
man är i situationen själv. Det är en sak som är säker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0