lovely


Hemma efter en mysig natt i Mora.

tisdag: Jag jobbade och firade sen 7 månader med min underbara pojkvän.
Vi såg på sunes jul, typiskt oss.. Men det är ju riktigt roligt;)
onsdag: jobbade igen, och tog det sedan lugnt på kvällen. somnade jättetidigt
och sov för första gången på länge relativt bra!
torsdag: jobbjobbjobb, och sen åkte jag upp till Mora där jag träffade linda först.
sov hos kevin.
idag: har vi varit på stan och ätit lunch. tagit det lugnt och myst. Nu är jag hemma
för jag ska jobba några timmar imorgon. får se vad som händer efter det på kvällen?
visar sig väl..

Nu ska jag äta lite fil och kalaspuffar. mums!!
Och måste bara få ur mig att jag är så lyckligt kär som det bara går. Utan dig kevin,
skulle jag inte klara allt dehär. Att jag haft turen att hitta en pojkvän som är så
förstående och som jämt och ständigt lyssnar och hjälper mig, det är guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0