måndag

helloo!

lördag: åkte jag upp till mora för en dags solning&bad.
Dock svek ju vädret som det alltid gör när jag är ledig
så vi gick en vända på stan och åkte sedan hem till kevin.
På kvällen åt vi gott på resturang och sen hade vi en grymt
trevlig kväll hos bästaste linda:) Det var behövligt.

söndag: då åkte vi tillbaks till leksand och spenderade kvällen
med Elvira. Vi åt glass och tog ett kvällsdopp i västannor. askul!
Mina lediga dagar har verkligen varit toppen, jag är supernöjd.
Idag var det jobb på schemat och de va lite tungt. Men de får fungera.

Älskling kommer hit imorgon igen, vi firar då 7 månader. Vi får väl se
vad vi hittar på för mysigt då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0