i remember when..


Några tabletter senare sitter jag här igen. kan verkligen inte slita mig. pinsamt!!

Sitter och lyssnar på några låtar som spelades flitigt under studentveckan.
Insåg just att vi hade förbannat roligt då ändå.. kanske jag kommer
sakna allt en aning? Den sista veckan är iallafall oslagbar har jag bestämt
mig för just i detta ögonblick och ifall jag fick en chans skulle jag utan tvekan
göra om den igen.  Tyvärr kan jag inte det, men jag är glad att jag tog vara
på allt så pass bra som jag faktiskt gjorde. Den innehöll ju faktiskt nästan ALLT;
fest dygnet runt,  utklädnad på hög nivå, vattenkrig, behövande men jävligt
fjantiga powernaps, solsting, skratt, tårar, bråk, försoningar, I love DANCE (alors on danse).
Kan inte säga att jag kommer sakna alla men vissa har verkligen satt sig
djupt inne i hjärtat på dom här tre åren, och jag trodde nog aldrig
att det skulle vara så jobbigt den 4 juni, vilket det faktiskt var.
Men jag vet att riktiga vänner förlorar man aldrig, och ni vet vilka ni är.

Nu skiter jag i hur fula bilderna är, det är nostalgi faktiskt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0