what a wonderful world

förlåt för en usel uppdatering i några dagar. jag har verkligen perioder
då jag skriver massor och andra där jag inte alls känner någon energi till det.
men de visar ju bara på att jag har ett liv!;)

I lördags blev det shopping, fick med mig hem ett par svarta jeansleggins
och ett volanglinne från gina tricot och ett par skor med kilklack på. Jättenöjd.
På eftermiddagen blev det som sagt minigolf med kevin, elvira och micke.
Trots oddsen vann jag över allihopa och därefter kom Elvira. Tänk att vi slog grabbarna;)
Senare på kvällen åt vi mat hos min bror och spelade tvspel inpå sena natten. MYS!

Söndagen spenderades i Mora där jag även sov, var ledig igår så jag passade på att umgås
en extra dag med min fina pojkvän, hihi. Idag har jag jobbat och likaså blir det imorgon.
Efter det får jag en dag ledigt att ladda upp inför jobb 8 dagar i sträck. Men jag skulle aldrig
klaga eftersom jag trivs ypperligt på mitt arbete och att få massor med pengar att spendera
är ju ingenting jag tycker är jobbigt heller!!

Nu ska jag slå på kanal 5 för att njuta av supersöta Ugly Betty i en timma.
Puss hej sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0