didn't we almost have it all?

jag får liksom ingen ordning.
blir mörkrädd över hur vissa personer beter sig
och att endel verkligen bara tänker på sig själva.
vad handlar det om? dålig självrespekt eller egoism rakt igenom?
blä. känner verkligen bara för att gå och lägga mig och aldrig
kliva upp ur sängen igen. som tur är kommer min fina fina BÄSTA
pojkvän hit imorgon och då blir jag förhoppningsvis på bättre humör.
tur som fan att han finns kan jag säga. och givetvis alla mina underbara
vänner jag har!! NI VET VILKA NI ÄR. bara gud vet vad jag vore utan alla er.


everybody's changing and i don't know why..

Kommentarer
Postat av: lindis

Du är den finaste och klokaste människa jag känner :) alla borde ha ett hjärta som dig! jag älskar diiiig <3

2010-06-18 @ 14:10:01
URL: http://Lindabengtsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0