just for you my love!


snart är det nattinatti eftersom det blir jobb imorgon.
fast jag jobbar mellan 12-19 så börjar ju rätt sent;) glassigt.
har ingenting vettigt att skriva förutom att jag ser lite ut som
en kräfta just nu. (hur vettigt de nu va...) antar att man blir det
efter en hel dag ute i solen med babyolja. kanske inte var det
smartaste att starta med. får hoppas att rödfärgen omvandlats till
en liten mer bruntoning tills imorgon;)

föresten vill jag bara tala om att jag är så sjukt kär. i kevin göransson!
han borde få priset som den mest omtänksamma, underbara och fina
pojkvän i hela världen. ingen har någonsin ställt upp på mig så som han har
gjort dom månaderna vi varit tillsammans. speciellt dom här senaste dagarna.
du är väldigt speciell och jag vill aldrig att du släpper taget om mig.

GODNATT:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du verkligen så kär i honom som du skrev? Varför har du honom inte kvar isåfall? Hahahahaha. Ojdå gumman, släppte han taget även fast du inte ville det? Snyft snyft. Ler

2011-07-18 @ 01:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0