lite förändringar


har bestämt mig för att börja leva lite jävla hälsosamt från och med nu.
hur de kommer gå får vi väl se, antagligen inge vidare men då har jag
ju försökt i allafall;) nog kan jag dra ner en hel del på gottiheter och
en och annan promenad om dagen måste jag väl hinna och orka med..
kommer ju antagligen må mycket bättre i både kropp och själ då, hihi.
har sömnproblem också, och det kan säkert hjälpas av lite motion och
sund kost!! att kläderna nån gång kan börja sitta bra är ju inget negativt
heller. så nu är det upp till bevis här.. i can make it!!

Kommentarer
Postat av: lindis

gör bara saker för din egna skull, för du är fin precis som du är, och behöver verkligen inte ändra på din kropp !!!!!<3, klart man mår bra utav sund kost och promenader :), men glöm aldrig bort att du duger precis som du är !! älskar dig<3

2010-06-21 @ 23:46:55
URL: http://Lindabengtsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0