regniga söndag.


nu när skolan är över så är faktiskt inte söndagarna lika jobbiga
som dom var när man visste att "imorgon ska jag tillbaks till skolan igen".
Även om jag saknar alldeles för många söta vänner,
så känns det skönt att det är över. jag har insett att riktiga vänner håller kontakten
ändå, därför är jag inte längre speciellt orolig och ledsen över det:)

sitter inlindad i en filt och ser på ugly betty, ska snart äta lite sallad
så min kurrande mage blir mättad. i veckan jobbar jag bara en endaste
dag och det är imorgon. sedan tar jag långledigt. har lite småärenden att
göra, men annars tänker jag mest ta det lugnt och njuta. träffa lite saknade vänner.
i helgen ska jag och min fina pojkvän fira ett halvår tillsammans också.
tänk vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0