söndag


gud va dåligt med uppdatering det var här. men har haft fullt upp!
i torsdags var jag i mora hela dagen och natten. såg på en hockeymatch
och sen sov jag hos linda. vi åt värmpizza och myste hela kvällen. perfecto!
på fredag fick jag gå upp tidigt för att ta mig in till mora och ta 9 bussen hem
till leksand med min älskade pojkvän. myste hela kvällen och på lördag åkte
han hem igen. jag mådde inge vidare, magsjuka eller inte. kalla de va ni villll.
somnade jättetidigt så idag mår jag lite bättre:) sitter och ser på OC som vanligt.
är på 2a serien nu. hihih. imorgon är det måndag och då är vi också lediga från
skolan, tack vare vasaloppet. på tisdag börjar skiten igen och det har jag redan
ångest för. men nu är det bara en månad kvar tills studentkryssningen är.
sen är det inte långt kvar på allt. skönt de. 29 maj är det bal också.  å n g e s t !!!!!

tillbaks till OC nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0