a wonderful weekend

sitter hos my beauty, varit här sen i lördags. haft en toppenhelg.
väntar på att han ska komma hem från sin träning så vi kan ha
världens mysigaste kväll innan jag åker hem imorgon. i'ts hard

har blivit helt döförkyld också med söndrad läpp så jag ser ut som ett
sötare miffo asså. men de är sånt man får ta. jävla vinter!!!! nu ska jag
jobba hela hela helgen + några dagar nästa vecka. sen har ja några dagars
ledigt. längtar redan, hehe. får se vad som sker då.

nu tänker jag iaf krypa ner i soffan och se klart topmodel o sen svenska
hollywoodfruar, äta popcorn och klunka cola och invänta den bästa
personen på jorden! jag älskar dig verklligen fruktansvärt mycket kevin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0