fredag

hann få det mesta gjort idag innan jag började jobba ändå.
men som jag förutspådde fick jag börja arbeta tidigare, men
det gick faktikst bra trots allt och nu är jag hemma. dags att
börja packa och fixa allt så jag slipper göra det imorgon. jag
behöver verkligen sömn känner jag. herregud vad slut jag är.
men hoppas på en toppen morgondag vilket det säkerligen kommer
bli när jag får spendera den med min fina elvis:) o träffa min bf också.

sen är de så jävla kallt så min överläpp har förfrusit och blivit ungefär
dubbelt så stor. vafan är felet.. min kropp är ej byggd för vinter.
och så har jag tappat bort mitt lepsyl så måste verkligen ta och leta reda
på det innan hela läppen är förstörd.

kuul fredag jag haft föresten. jävla blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0