jag älskar mitt liv!!

gudamej vilken bra dag de varit. lugnt och skönt.
och bästa stängningen ever. var iväg 30 minuter efter vi stängde.
nu sitter jag bara och ser på tv och äter popcorn. ska strax sätta igång
med all packning. vill inte ens tänka på hur jobbig den kommer bli.. hehe!
tidigt imorgon bitti far jag iväg. till skogen. ska, tro det eller ej, att det ska
bli superduper roligt och skönt. inget blir sämre av att min bf har lov den här
veckan, då kan man få sova ut ordentligt. lovely!

vi hörs imorgon eller om några dagar. pussss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Never ending love

Haha, riktigt bra ordspråk faktiskt!

2010-11-03 @ 17:06:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0