klyva mig?

jobba över idag. suck. men nu är det bara en dag kvar
imorgon och sen är jag free i flera flera dagar. halleluja!!
fick lön idag också o de va mumma ska jag säga!! såna här
dagar man uppskattar att man jobbat arslet av sig hela månaden;)

så himla mycket som krånglar fram och tillbaks och jag blir tokig.
varför kan ingenting man bestämt få bli så? har inga egentliga
förhoppningar alls längre, de får bli som de blir. suck!

har också insett att jag kommer ha Väldigt svårt att hinna med allt jag
ska göra imorgon. skulle behöva anställa en assistent som kunde hjälpa
mig, för jag vet inte annars.. önskar jag kunde dela på mig så jag kunde
vara på flera ställen samtidigt.. någon som vet hur man gör det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0