love actually

Tänk hur skör kärleken kan vara ibland. som en tunn tunn tråd. Allt känns
hopplöst och inga medel fungerar, ingenting är som det ska och det känns fel.
Men hur underbart är det inte när allting bara stärks och saker och ting
faller på plats igen, man hittar tillbaks dit man en gång var, då allt var perfekt.

Det är det som är äkta kärlek: att vad man än gör, även om man råkar såra, och
säga saker man inte menar, så släpper man inte taget, utan kämpar tillsammans.
Man växer med varandra och löser allting, till och med det som verkar omöjligt.
Det finns inget underbarare, och jag kommer aldrig släppa taget om min kärlek.
för det är en riktig, äkta, trogen, den bästa, vackraste kärleken jag någonsin mött.

Kevin Göransson!
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0