please don't walk away..


snöö snöö snöö. så jobbigt, men lite mysigt också faktiskt.
sov ut ordentligt idag, och kommer göra detsamma imorgon.
på fredag ska jag jobba några timmar, 12-16 och sen blir det
shopping där med mami. ska leta efter lite födelsedagspresenter
till min söti bf, och såklart även införskaffa mig själv en hel del. hihi.
på lördag ska jag jobba öppning och sen åker jag direkt till mora och
träffar fina linda som jag saknar ihjäl mig på. sen blir det myskväll och
lugnt hos kevin som är hemma över natten. allt är så himla bra ändå:)

Kommentarer
Postat av: lindis

läääääääängtar massvis :D<3

2010-11-10 @ 17:49:45
URL: http://lindabengtsing.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0