tung dag

kom hem sent igår natt och var minst sagt död när jag vaknade
imorse. och ändå tyckte jag att jag fick en rejäl sovmorgon liksom..
börjar bli förkyld också och min nacke är värre än värst:P mycket fel
som kommer på en och samma gång..tog mig iallafall igenom jobbet
och även om de hände en hel del tunga saker så klarade jag de iaf!
tänker ägna hela kvällen i soffan och som det känns just nu så kommer
nog sängen locka rätt mycket snart.. börjar 12 imorgon med och slutar
4, fast får antagligen jobba längre och arlset av mig, as usual!!

älskar min pojkvän! 11 månader har vi idag och det känns helt otroligt.
längtar så mycket tills nästa helg då jag får vara i hans famn igen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0