älskade liv

puufhh. äääntligen hemma.
skulle jobba 10-18 idag. gick därifrån vid 20.
min bror var liiiiite seg på sitt möte så jag var liksom fast
i falun... no choice!! men nu är jag hemma och det är döskönt.
ledig imorgon och jag tänker ta en låååång sovmorgon. det var längesen
jag fick den chansen. hihi. något annat positivt är att min bil ääntligen är
lagad när som helst. det var på tiden. men så då kan jag ta mig VAR jag än vill.
allt är så fruktansvärt bra nu så jag kan inte annat än le!:)
på lördag jobbar jag till 16 och sen åker jag direkt till ishallen där i falun.
på kvällen ska det firas 10 månader med världens bästa pojkvän i hela världen!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0