fredag!


åh vill inte ens tänka på hur länge jag sov idag..
15.30 vaknade jag och var helt död. sovit lite för länge
kanske.. men skönt och behövligt var det minst sagt..

ikväll tänker jag bara ha myskväll och se på idol. ska väl försöka
lägga mig i någorlunda tid ikväll, jobbar imorgon.. och får även
träffa min lilla prins!! kan inte längta mer.

en sjuk sak som hände idag var att jag tog upp ett par strumpor ur
min byrålåda och kände att någonting låg i den ena strumpan..
det var mitt fina fina fina fina pilgrimshalsband som jag fick av kevin på
våran 1 månadersdag/julklapp. den första saken jag fick av honom.
har varit jätteledsen över att de försvunnit för det var så himla fint och
speciellt för mig.. men nu hittade jag det idag alltså, och INGEN INGEN
kunde bli gladare än jag..

Kommentarer
Postat av: SH

HAHA, det var där de låååg!!!! kul att du hittade de stumpis:D

2010-10-15 @ 20:53:36
URL: http://selmahergic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0