godmorgon trött tjej

började vid 1 igår och kom inte hem förens vid 10 på kvällen.
därför blev de ingen uppdatering. är helt död just nu, men det
är ju faktiskt inte så himla konstigt. en människa behöver mer
sömn än såhär. men vad gör man om folk är sjuka och man måste
hoppa in och jobba fler timmar..? nada! är iallafall ledig imorgon och
på fredag. och just nu är ingen gladare än jag över det. och jag kan säga;
INGEN ska få ta mina lediga dagar ifrån mig!! försök inte ens.

saknar värmen så himla mycket just nu, ingen människa kan ju må bra
av att jämt behöva frysa och tycka att de är kallt. fast alla kanske inte fryser
lika mycket som jag gör..känner mig som en michelingubbe som får lov att gå
med typ 3-4 tröjor på mig under jackan och flera lager byxer..
jaja, dags att gå ut i den dära kylan nu och ta sig till jobbet.

idag känns det inte bra. inte bra alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0