marängsvish<3

jobbet gick brabra.. helt slut när jag kom hem,
men då var det bara att åka vidare på kalas.
där fick vi marängsvishen jag hoppats på och gudamej
vad gott det var. hihi. så jag var iallafall nöjd, precis som
födelsedagsbarnet var med sitt nya wii-spel.
känner mig även rätt dålig som blir utklassad av en 7åring
på wii tennis.. fast får ha som ursäkt att jag knappt spelat det
någon gång förut. dålig ursäkt....

imorgon ska jag till tandläkaren, och även fast jag aaldrig haft några
problem med mina tänder och aldrig kännt att de är jobbigt att gå dit
så är jag lite orolig faktiskt.. fast kan inte fatta för vad.. men jag är rätt
orolig för det mesta just nu så det kanske beror på det.. dags att ta sig
samman tror jag.. ussh!

herregud vad jag älskar dig kevin, du anar nog inte hur mycket..
tack för att du alltid ställer upp och finns för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0