min fina lördag!

en helt bra dag har det varit idag. stressig dag på jobbet,
lite drygt men timmarna går fort och de tackar vi för!:)
sen myste jag lite med claris i rättvik, gudomligt!! och sen fick
jag även pussa lite på min favoritkille som spenderar ett par nätter i mora.
åh vilken fin dag och kväll. nu har jag precis kommit hem efter att ha skjutsat
min bror och hans kompisar runt halva dalarna, men de va rätt trevligt.
dock är jag helt slut nu och jag ser faktiskt inte fram emot morgondagen då jag
ska stiga upp vid 9 och sedan fara och jobba till 19. men vad gör man inte?
finns de ingen som kan ställa upp så är de ju sååå.....!

men efter imorgon är det bara måndag och tisdag kvar. sen är jag free flera dagar!!
de är de som får mig att fortsätta andas och öppna ögonen på mornarna;)

nu ska jag spendera lite tid i telefon och sen blir de natti. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0