natti natti

sitter i soffan, helt slut efter en hel dag på jobbet. gud vad skönt
det är att vara sysselsatt med någonting på dagarna och inte
behöva gå runt här hemma och göra ingenting. man blir verkligen
som en ny person av lite arbete, och av att få träffa folk:)

ska strax gå och ta en dusch och sen krypa ner i min varma säng.
börjar sent imorgon vilket är oooerhört skönt. men är ju jättetrött
så inte orkar jag vara uppe nå sent ikväll.. men jag klagar inte,
för att sova kan vara bland de bästa som finns, slippa alla problem
och tankar som bombar hjärnan annars. dock plågas jag av en hel del
mardrömar på nätterna men endå..

imorgon jobb, onsdag jobb, torsdag ledig, fredag ledig, lördag jobb, söndag jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0