träning

har fått in i mitt huvud nyss att jag fasiken inte tränat ordentligt
sen jag tog studenten typ.. hmm, det är inte bra asså.
och jag ångrar att jag inte gjorde det när jag hade tid, när jag inte hade
någonting att göra då jag var arbetslös.. nu jobbar jag, är helt död när jag
kommer hem, då orkar man ju inte ett träningspass. men jag ska lova mig
själv från och med nu att dagarna jag är ledig (för de är ju faktiskt minst ett
par dagar i veckan) så ska jag ta mig ut och röra på fettet. det är dags!!!
skönt att jag inte är ledig förens på torsdag nästa gång, då har jag tid o ladda
upp;) hehe.

nu börjar fredagsmyset. det enda som fattas är min finaste, men om inte alltför
länge så får vi vara tillsammans igen. perfekt!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är så söt "skönt att jag inte är ledig förens på torsdag nästa gång, då har jag tid o ladda

upp;) hehe." <3

2010-10-23 @ 05:10:51
URL: http://lindabengtsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0