ussh fy och blä.

kan man vara mer besviken än såhär?
fyfan för att folk som inte förtjänar skit ska få den ändå.
så fruktansvärt orättvist. endel personer skulle jag bara
vilja slå ihjäl asså. helvete vad äcklig du är satkärring.

jobbade 10-18 idag. gick toppen faktiskt, lär mig mer och
mer så det blir ju roligare och roligare då. imorgon jobbar
jag samma tider. finns så mycket att göra där hela tiden så
det blir aldrig riktigt långtråkigt. perfekt för mig!
endast ett par fjuttiga dagar kvar tills jag får vara i famnen på
min älskling igen. gud vad efterlängtat det är. speciellt när det
är som det är just nu. du förstår nog inte vilket underbart och bra stöd
du är för mig hela tiden. ingen lyssnar och förstår så bra som du. ingen
vet och bryr sig så mycket som du. du är den bästa pojkvän som finns!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0