impossible


känns som jag inte gör så mycket annat än jobbar och
sover just nu. men de är de värt. 14-20 imorn.
sen är jag finally ledig 2 dagar, då tänker jag nog bara
slappa och ladda för att jobba hela helgen igen..

vill ha en hund så jävla gärna.. vet preciis vilken sort jag vill
ha och vad namnet ska vara. bara o vänta på den rätta och att
tiden ska slå in så vi kan skaffa våran älskling!:) guud va jag längtar!!

sitter och tittar på bartenderskolan på tv också. haha sjuka människor.
men fan vad jag blir sugen på att åka utomlands. insåg precis hur mycket
jag saknar värmen och sköna dagarna på stranden, goda maten och att
bara få slappa järnet. men bara att bita ihop. senast i sommar far vi ju
och det var ju faktiskt bara ett par månader jag var utomlands sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0