20.44

Tog mig igenom hela jobbdagen, rätt dött och långtråkigt men pengar
är ju alltid pengar. and i love money!! har packat nästan allt, men
kommer ju glömma någonting, det gör man ju jämt..Fast för det
mesta överlever man ändå:)

hehe. är det inte svinkallt nu? fattar verkligen inte hur jag ska klara
hela vintern. Känns som det är kallare än vad de någonsin vart. brrr.
Och vill inte ens tänka på hur kallt det kommer vara imorgonbitti kl 7
när jag ska gå till tågstation.. fyfan, jag plågar verkligen mig själv.

nu ska jag ta och läsa lite bok och äta en piggelin, måste svalka mig lite
i den här hettan. hehehe. Föresten ser jag på lite fotboll också. kors i taket!

ääälskar livet. allt går verkligen framåt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0