love


nya tag nu! hemma efter massvis med underbara dagar
hos kevin. Är otroligt trött eftersom det blev uppstigning
kl 6 imorse. Har träffat Linda på stan i Mora också:)! love!!!

Imorgon blir det falun, sen ska jag fixa lite grejer resten av
dagarna den här veckan. Försöka hinna träffa lite fina vänner
också. Det behövs mer än någonsin.

ibland känner jag en upprymdhet över allt som kommer hända
inom en snar framtid.. det känns så spännande och jag kan ärligt
verkligen se fram emot det också. Men så flyger någonting på mig.
Tålamodet jag inte äger skulle vara så bra att ha just nu, för jag
klarar inte av att bara gå och vänta och vänta hela tiden.
Men samtidigt vet jag att det snart kommer bli så fruktansvärt jävla bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0