piggelin

Vissa är så sjukt hemska människor så man blir ju mörkrädd.
Kan inte, hur jag än försöker, förstå mig på dom, det går bara inte.
What the hell is going on?

nåja, idag har det varit en bra dag. Avklarat massvis med saker som
tyngt en aning på bröstet. Lättad! Nu ska snart läsa några till kapitel
ur min kära älskade bok. tänker spendera en timme eller två med min
príns i tele ikväll också. Imorgon jobbar jag, sen är det lördag och då
kommer jag vara hel igen!:) finally.

Snart är det även tid att få komma till min bästaste vän i Stockholm också.
Förhoppningsvis börja leva livet med henne där, och hur bra låter inte det?
Helt sjukt vad mycket roliga planer det är för framtiden just nu, även om vissa
är lite mer lösa än andra. Allt går ju om man vill. längtarlängtarlängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0