tisdag kväll


sitter framför idol som alla andra kvällar,
spännande spännande. tyckte iallafall att
rätt personer gick vidare igår! och det tycker
nog dom flesta faktiskt.

imorgon ska jag bege mig till mora för att spendera
natten där. wiii träffa min fina linda lite. i helgen blir
det både jobb och fest. ska få börja jobba på waynes
i falun, TOPPEN!! känns så galet sköönt.
och det är ju marknadshelg i rättvik så vi tänkte följa
strömmen och festa på bowlingen där;) bra helg.

nästa vecka blir det ännu mer jobb + förhoppningsvis
en liten trip till sunne och träffa min prins..

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart såååååå :D<3

2010-09-29 @ 09:00:41
URL: http://lindabengtsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0