Stockholmsresan

Blev den sjukaste impulsresan till Stockholm i fredags.
Blev bestämt vid 4, och vid 8 var vi påväg med våran
hyrbil. Har varit en jätterolig helg verkligen. På fredagen
när vi kom dit blev det bråttom att göra iordning oss och
svepa våra vinglas innan vi drog ut. Några shots hann vi
med också, och jag skulle nog skippat dom.. Dock höll jag
mig lagom nykter så det var skönt. Kom dock hem sent
och somnade ännu senare, så var sliten på morgonen.
Blev ändå uppsliten av två galna tjejer, blev frukost på
waynes och sen en hel dags shopping. När vi kom hem
från den somnade jag gott på luftmadrassen i några timmar.
Sen var det upp och hoppa igen för en utgång till. Drog
till kungsträdgården och såg på alla pridemänniskor.
Hade aldrig i mitt liv kunna tro att det skulle vara så stort och
häftigt som det var. Tyvärr kom vi dit rätt sent så allt slutade rätt
tidigt. Blev en nykter natt som slutade med mass-köp på donken
för att sen ta en taxi hem till Sundbyberg för mat och Freaky friday.
Somnade dock mitt i så blev inte så mycket film.
Skönt att slippa vakna bakis imorse så ångrar inte alls att det blev så
lugnt som det blev. Hemresan gick bättre än ditresan, haha. 
Nu ikväll har jag och Caroline varit på bio, something borrowed.
Båda två satt helt tårögda och känsliga, och längtandes efter massa kärlek.
Helt klart sevärd film, hur bra som helst. Nu ska jag se lite tv innan jag
ska somna gott i min egna, bästaste säng. Ledig imorgon, tisdag och onsdag.
Hur skönt som helst. Tänkte umgås massor med min fina mamma. PUSS
saknar dig. Du är de bästa. Det vet du så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0