tisdag-onsdag

Har precis kommit hem från Mora, ligger nu helt död
i soffan och ser på c/o segemyhr. Ätit nudlar, uh så gött.
Väntar på att klockan ska bli lite mer så ska jag gå och
möta Erika en sväng, uppdatera varandra lite;) Efter Elviras
jobb ska jag även träffa henne. Mina vänner är bäst! love you.
-
Ledig imorgon med, skönt som fasiken. Trodde jag skulle få sova ut
imorse, men icke:) men hoppas på att jag kan göra det imorgon istället.
Dags att ta mig en dusch och lite magtabletter. Mitt maganfall inatt var
inte att leka med, aldrig någonsin gjort så ont:p tur jag inte var ensam!
yoghurt och lite massage gjorde susen, så då somnade jag gott.
-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0