bästa dan !

puuh lång dag idag alltså.
började med att jag verkligen slet mig själv upp ur
sängen vid 10, och skulle börja fixa iordning mig för
att bege mig upp till sjukhuset. hur visste jag inte dock..
men då fick jag sms av mamma och hon orkade inte med
besök tydligen för hon mådde så dåligt. så då var de bara
tillbaks till sängen och sova 2 timmar till. trodde såklart jag
skulle vara piggare när jag vaknade då, men icke. ännu tyngre
var det att behöva gå upp. jobbet gick iallafall bra och sen kom
min lindis och vi har ätit tacos och gottat oss rejält ikväll.
sett på irene huss och andra bra tvprogram också. myskväll 100%!
imorgon ska de sovas ut ordentligt och sen blir det nog en sväng
på stan, och besök hos mamma!
nu ska vi se jims värld och sova sen. haha. älskar jim asså !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0