gott nytt år

har jobbat fixat, trixat umgåts med fina personer, och firat nyår.
då har jag inte haft tid att skriva.. igår jobbade jag till 2,
sen skulle kevin komma vid 3 och vi skulle äta lite gott och sådär.
tyvärr strulade sj (ovanligt) så hans pappa skjutsade honom halva
vägen och så fick min käre bror ställa upp och hämta honom halvvägs!
gull. blev en väldigt spontan kväll eftersom vi inte visste vad vi skulle
göra på kvällen. den blev iallafall topppenbra på alla sätt och vis.
dricka, dans, prat, och så fick jag min efterlängtade nyårskyss:) mums!
nu är det dock sämre. soffliggande och jag kommer inte röra mig många
meter härifrån, det är en sak som är vääldigt säker. ledig imorn med och
det tackar jag gud för flera gånger om. herre vad skönt!! ska packas lite
då så jag blir klar med det någon gång.
jag har utan tvekan världens bästa pojkvän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0