helgen!

suck.. igår var de lite kaosdag på jobbet, men det gick
ändå rätt bra. på kvällen blev det spontanutgång på klin
i borlänge med elvira. gratis är gott och det var jätteroligt.
lite konstigt folk bara, haha, men vi skrattade bara åt dom!
kom hem vid 04 så lite sliten var jag idag, även om jag inte alls
var bakfull faktiskt, kors i taket!! men jobbet idag var..........
räcker o säga att jag skulle slutat 19, men kom därifrån 21.30.
fyfan. men kom hem till sist och nu sitter jag här och är helt död.
imorgon börjar jag 12 och de är skönt med en sovmorgon.
kan bli kul och få sitt schema också, bättre sent än aldrig. eeeh.

nu ska jag fortsätta se någon film på 4an. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0