den gamla känslan

De där var det sämsta sättet att kunna vakna upp på..
Den hemska känslan som ilar genom kroppen har kommit
ett par gånger tidigare, så jag vet exakt vad som väntar då..
känner mig illamående och knäckt. hur fan kan man bete sig
på ett sådant sätt? du som vuxen person borde väl förfan veta bättre.
nu kommer det nog aldrig kunna bli bra, tyvärr. förvirrad som fan.
Det sjuka med allt är att det var just en enda person jag tänkte på att
ringa/smsa. Fast när jag var påväg att göra det kom jag på mig själv
med att det inte gick längre.. Det är sådana här saker som är så jobbiga.
Att en så nära person, vet allt om det, har funnits där under hela den perioden,
och nu när det händer igen, kan jag inte längre vända mig dit, för han finns
inte där längre. Men då är jag lycklig för att jag har mina fina vänner.
-
mamma, jag älskar dig så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0