no way in hell

så jävla besviken på det mesta nu. vill bara skrika
rakt ut och få ur alla aggresioner inom mig.
jag är en jävligt omtänksam person, bryr mig om folk,
personer jag kanske inte borde lägga en minut på egentligen.
vad vet jag? men jag gör det ändå, med hoppet att få
någonting tillbaks. men när ska jag vakna upp, inse att jag
bara blir fruktansvärt utnjyttjad av vissa? att jag inte kommer
få någon kärlek eller uppskattning tillbaks alls. suck.
-
blev en snabb lunch på stan med J, dåligt väder så
orkade inte shoppa något idag. men har hela veckan
på mig så det gör mig ingenting. ligger bara och vilar
i soffan medans jag hostar sönder mina lungor.
väntar på lite fruktsallad som jag är väldigt sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0