pretty little liars

sliten, besviken, arg, glad, lycklig, ledsen.
Så mycket olika känslor som är inom mig
att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Vem kan man vända sig till, vem finns där och
lyssnar? bryr sig? Allt är så anorlunda nu jämfört
med för ett år sedan.. förändringar kan väl iförsig
vara rätt bra.. antar jag.
-
Sjuk kväll igår, började ovanpå bosporen i en lägenhet där.
förade med vin och champagne vilket slog till rätt så bra.
Sedan blev det Lucky för sista gången ever, med blandade
känslor slog vi klackarna i taket som aldrig förr. Ju senare det
blev, desto mer spårade det.. slutade med att vi halsade ur
baileys, vodka och mintu-flaskor på dansgolvet.. Är det bartömning
så är det ju.. Tänker inte säga så mycket om hur det blev när Lucky
stängde, bara att jag har världens bästa vän, Elvira. Och att min bror,
är fan den viktigaste personen i mitt liv. Och Linda! Sov iallafall hos dom,
satt och pratade om allt som hänt till 6 imorse. Längesen jag fick ur mig
så mycket. Känner mig ungefär 10 kg lättare nu efteråt.
-
Idag var det slitet, blev massvis med vatten och rostade smörgåsar och sen
kom min fina mamma och hämtade mig hos Johnny. Nu har jag precis ätit tacos.
Ikväll ska jag bara dricka cola och äta chips. Imorgon öppnar jag på jobbet.
tisdag med, sen ledig onsdag och torsdag. Så på tisdag blir det Mora!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0