semester

jag är sämst sämst sämst på att uppdatera.
men har för mycket för mig helt enkelt.
sen känns det rätt ovärt att sitta och skriva en massa
när bara nå bitter kärring sitter och spyr galla över nått
som inte är mitt problem eller fel. men men.
-
haft semester 1 vecka nu. har varit superskönt och har varit
ute på massa roliga saker. båtturer på sjön, etage, rådis, skutan,
myskvällar, sol, bad. helnöjd alltså. ledig imorgon med, sen börjar
jag arbetet igen. och det ser jag faktiskt fram emot. få lite vardagsrutin
igen, kan väl behövas. min kära har börjat jobba i samma galleria
som jag också. passade väl skitbra!? maha. livet är fint.
nu ska jag bara ner på sjukhuset och ta lite prover imorgon så håller vi
tummarna på att allt ser bra ut och löser sig. puss puss puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du älskar ju att få dom där kommentarerna din jävla hora. Och jo, allt är ditt fel och det vet du med. Vider

2011-07-17 @ 20:13:49
Postat av: Elvira

Livet kommer bli så himla fint !

Vad vore jag utan dig? Och nu i samma galleria ?! FARLIGT !! :)

Bara våran lägenhet vi väntar på nu gumman, håller tummarna för vad som är på gång :)

SMACK ! - Jag älskar dig ! <3

2011-07-17 @ 20:17:03
Postat av: Elvira

Alltså seriöst ? Har du inget bättre att skriva så kan du väl skita i det ? Varför lägger du ner tid på att läsa Marias blogg om du inte bryr dig och tycker att hon är ett vider ? Då har man fan inte många hemma om man gör det...

2011-07-17 @ 20:23:04
Postat av: erika

Men gud, hur kan man skriva sådär? sinnesjuka människa! Skaffa dig ett bättre liv än att spendera en massa tid på andras. jisses

2011-07-17 @ 21:29:20
Postat av: Anonym

Du är så jävla äcklig usch fyfan. Du förtjänar ingenting bra.

2011-07-21 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0