update

lite uppdatering, alldeles för mycket att göra för
att haft tid o blogga, sorry. har firat midsommar i leksand
med grymt folk, jobbat endel, spenderat tid med mina kära
vänner, och bara haft det toppen. just nu är jag i leksand
och ska senare ikväll ta mig hemåt mot falun. igår var vi på
födelsedagsfest för daniel som har fyllt år. skutan var helt ok
men ingen höjdare, fast de är det ju aldrig. men med bra folk
så blev det en rolig kväll ändå. dock finns det ju vissa jävla idioter
som jag bara skulle vilja knäppa med fingrarna så försvinner dom.
och skitsnack är det värsta jag vet, att några äckliga små fjortisar
ens orkar lägga ner den tiden på det och försöka sabba saker och ting
det är bara så sjukt jävla sorligt. snacka om att inte ha något liv.
-
nu har jag semester en vecka och det kunde inte komma lägligare.
tänker ta mig i kragen och träffa massa folk som jag inte gjort på länge.
lite små planer för helgen är också eventuellt spikade. de kommer isåfall
bli helt galet. jaja, det visar sig. vill inte planera för mycket om man skulle
ångra sig eller vilja göra något annat sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0