gorgeous

helt sjukt att man inte kan börja skriva i sin egna blogg
utan att endel ska börja kommentera på en gång asså;)
börjar bli lite mycket med de där nu, tur att jag vet exakt
vem det är, så därför kunde jag inte ta åt mig mindre. buhu va.
-
dagen har bestått åt att göra klart mitt rum, riktigt nöjd över hur det blev faktiskt.
har även hunnit en sväng på stan, dock orkade jag inte handla något speciellt
så jag fick bara med mig en foundation hem. en som jag aldrig förut testat,
som en slags borste som man ska skruva på, och då kommer foundationen genom
borsten så applicerar man det genom borsten. testade den lite smått och den verkar
faktiskt riktigt bra. tänkte ta mig ner imorgon och införskaffa mig ett par snygga jeans
jag stog och tittade på. så skönt att inte behöva planera sina dagar ett dugg.
att bara kunna ta allt som det kommer är något som görs alldeles för sällan. faktiskt.
det enda inplanerade är torsdagen då det blir grillning med jobbet + att min fina Erika
fyller 20 år. får se om de firas då eller dagen efter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0