juli

Har haft några riktigt bra dagar nu. Öppnade i tisdags,
slutade därför lagom tid vid 4. För en gångs skull kunde
jag då göra någonting roligt efter jobbet. Gick och fikade
med mina fina tjejer och hade det mysigt i solen. Därefter gick
jag hem och fixade med mitt då inte så bra hår, som däremot är
riktigt bra nu. Silverschampoo kan vara otroligt ibland;)
På kvällen ockuperade vi Olivers lägenhet som Elvira lånar nu när
han befinner sig på Rhodos. Där blev det tacokväll framför en rutten
film. men med de braiga sällskapet fungerade de bra ändå.
gjorde en galen video också, som tyvärr blev lite censurerad, hade
gärna delat med mig av den just nu.. men det får bli en sak mellan
oss som befann oss där. igår blev det en rolig kväll med mina tjejer
igen. sommaren är helt jäkla underbar. njuter varje minut, och kan knappt
klaga på någonting. imorgon öppnar jag så ska upp äckligt tidigt. därför är
det dags att lägga sig nu. hoppas med allt jag har att jag kommer somna fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0