Viran, tacos och Glee.

Elvira kom och räddade min dag, fan vad bra du är.
Åkte och handlade tacosingridienser som vi sen lagade till här.
har kollat Glee hela kvällen, + en liten biltrip som är bra terapi.
Vem trodde allt skulle lösa sig så bra för båda oss alltså? Båda två,
så fruktansvärt lyckliga och glada efter allt som ändå hänt :) de kallar
jag att vara starka, hihi.
-
Borde sova för längesen eftersom jag jobbar öppning imorgon..
Det enda positiva med det är att man inte sover bort hela dagen och
att man får gå hem tidigt. Annars är det rätt segt att öppna faktiskt..
Nu ska jag släpa med mig en sovande Elvira in i sängen och spela
lite mobilspel och smsa lite. puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0