all kärlek är hat, all hat är kärlek

letar efter nått att säga som kan ändra allt,
nånting mer än det jag redan sagt..
-
orkade inte med någonting ikväll så det blev soffläge
med cola och vindruvor. det onda i lungorna kom tillbaka
så var nog bäst att vila ändå. ibland är jag förnuftig. in your face.
-
allt är stormigt och jag är nog instabilare än på länge.
men ändå känner jag något slags lugn också,
en skön känsla som får allt det jobbiga att kännas lite lättare.
hopplösheten känns inte så hopplös. o allt det pga en fin person.
och hur lyckligt lottad är man inte då? att det finns någon
som ger tröst, lyssnar, förstår, och stöttar. hjärta.
-
imorgon ska jag spendera massvis av tid med clara.
min saknade och fina vän. dvs kommer min fredag bli alldeles
underbar, utan tvekan.
(snart är det helg. weeee.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0