K to the LIN

efter en grym shoppingrunda på stan med erika
sitter jag här och ska strax få i mig lite mat för att
sedan fixa allting tills ikväll. börjar hos erika och
slutar på Klin med Günter. haha, kan bli en rolig kväll.
-
vaknade så sent så hann inte med att åka till Clara idag,
men hoppas på att kunna göra det imorgon istället. miss u!!
imorgon ska jag även till Leksand och testa på första Skutan
för säsongen. livet leker verkligen nu och jag känner mig grymt
glad.
-
fyndade rejält på vero moda idag, ett par skor, ett par jeans och 2 tjocktröjor
för 170 kr. helt lagom, hehe. + ett par snygga kilklackskor från hm också.
tror bestämt jag inviger dom ikväll. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0