lååång uppdatering

haft en världsbäst helg kan jag säga.
i fredags var vi ju på klin och dansade till gamle günter.
över förväntningar, men kan nog inte bli annat än toppen
när jag och erika är ute och slår klackarna i taket. mihih.
på lördagen blev det en hemskt rolig förfest i leksand med
elvira och rickard, spårade fruktansvärt för vissa, och vi kunde
inte annat än att skratta. sjukt roligt var det. sen blev det tältet
vid skutan där det var rätt bra med folk. ändå var det inte speciellt
roligt tyckte vi. kanske var för nyktra, vem vet. gick iallafall till
sibylla och åt nattmat tidigare än planerat. sen på lite mysig efterfest.
-
i söndags firade vi min bror som fyllde år, åt supergod chockladtårta
och drack kaffe så jag klarade att hålla ögonen öppna. inte lätt att vara
världens piggaste efter två sena nätter ju. sen for jag och elvira till falun
där vi köpte en massa massa gott och det blev myskväll så det hette duga.
mina vänner är bäst. hur skulle jag klara mig utan er? älskar er allihopa.
-
idag var det jobb, imorgon med. men först ska jag tillbaka till optikern och
förhoppningsvis få besked om att min ögoninfektion är borta, sen ska jag
och caroline fynda rejält på stan. taggad som satan!
-
snart är det midsommar och jag har verkligen tur som är ledig flera dagar innan
och flera dagar efter också. happy face!! dock oroar jag mig lite inför själva
midsommarafton av endel anledningar.. fattar inte att en ynka äcklig person kan
få mig att känna att jag inte vill fira midsommar i den fina staden jag gjort sen jag
var 6 år. det är inte rättvist. du är så vidrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0